Innvadert av gullglitrende reinsdyr…

 

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte…

Nå har jeg nemlig hatt et slikt øyeblikk igjen… Da jeg har sett noe jeg bare MÅ ha…
Denne gang har jeg kjøpt “oss” to fantastiske gull-paljett-skinnende reinsdyr!

Og dere… De er ikke akkurat små…
Og vi snakker GLAM OG GLITTER!!! 

Så den vanligvis nissepyntede stua vår har i år fått en ny vri!

Om Jarle fikk sjokk, er jeg litt usikker på. Men noe var det i blikket hans, da han kom uvitende hjem fra jobb og traff på disse skapningene som jeg hadde plassert ved siden av peisen.

DET var et syn for guder! Og det er da jeg ikke visste om jeg skulle le eller gråte…
Stakkars Jarle… Han bråstoppet!
Han så på reinsdyra – og så på meg – og så på reinsdyra…
Haka datt ned… Og jeg tror jeg så både visdomstenner og mandlene hans! Men alt som kom ut var… Åååå… De var store!

Jeg måtte le… Og sier bestemt at de ikke er SÅ store – og at de passer inn, og bare jeg får pyntet litt rundt de nå – så vil nok han også se at de passer inn, han også. 

Og nå står de der da, så fjonge og fine, ved siden av peisen…


Er de ikke fantastiske sier jeg bare!!!

Jarle er fremdeles ikke sikker, og han påstår at de har invadert hjemmet vårt…

Men jeg er sikker på at de passer inn!

Og med peishylla pyntet med einer, julekuler, engler og gullbånd…

Er det nesten fullkommen jul i stua!

Til helgen blir juletre pyntet og DA dere… Da er det jul i huset på landet!

Med ønske om en fin 3. advent…

#jul #Christmas #reinsdyr #glam #glitter #interiør

17 kommentarer

Siste innlegg