På hagebesøk hos Lise og Henrik

Jeg elsker å være på besøk i hagen til Lise og Henrik! Det er som å gå på en uendelig oppdagelsesferd. Hver gang jeg er der, oppdager jeg noe nytt.
Og uansett hvor jeg snur meg er det noe spennende å se.

Lise er en mester i å plante i de utroligste ting. Det som de fleste ikke en gang vurderer å ha i hagen. Vel… Helt til man ser det i hagen til Lise og Henrik…

Da kommer nemlig kvalene for alt jeg har kastet eller takket nei til.
For hvem hadde vel tenkt på å ta vare på gamle sko, baljer i alle varianter, gamle drensrør, gamle utslitte dører, blikkplater, kjerrehjul, høvelbenk eller garnkuler…

Bli med på vandringen, og kanskje får du også noen gode ideer…

Jeg ser på disse bildene og blir så fasinert. Håper de er til inspirasjon for deg også.
Om du har lyst til å lese mer om denne herlige hagen, trykk her.
Da kommer du til Blomsterlise sin blogg, hvor du også kan lese mange deilige oppskrifter på aldeles nydelig mat.

I dag skinner solen i Fredrikstad, og den skal jeg nå ut å nyte.
Ha en FIN dag og…

#hage #hageinspirasjon #plante #krukker

14 kommentarer
    1. Janna: Ja, ikke sant… 🙂 Det er noe av det vi kan bedrive ventetiden med. Se på flotte hagebilder og hente inspirasjon, slik at vi er SÅ klare når tiden omsider er inne. 🙂

    2. Blomsterlise: Det er jeg som skal takke, Lise. 🙂 For at jeg får lov å dele den flotte hagen deres. Så mange, mange andre enn jeg også kan få litt inspirasjon og hageglede, i disse vintermåneder. Jeg nyter i hvert fall bildene fra sommer, hage og deilige dager. Gleder meg masse til å tilbringe tid i hagen deres i året som kommer! <3
      Fortsatt FIN søndag til dere alle!
      Klem

    3. Så fantastisk frodig, lekent, fantasirikt, inspirerende og flott; – en hage til å gå inn i og drømme seg vekk i. Jeg ble helt betatt. Tusen takk for at du deler. Nu kjenner jeg òg på at jeg gleder meg enormt til våren og sommeren – selv om det ennå er flere månder til snøen kommer til å forsvinne her langt opp i nord, og til vi kan nyte hagelivet igjen. Men det gir oss god til til å drømme og planlegge; det er jo en stor del av hagelivet det også, ikke sant 🙂
      God søndag.
      Hilsen Janna

    4. Ååååhh, det var koselig å se på det!!! Nå gleder jeg meg enda mere til vår og sommer Line.
      Men åssen du har klart å ta såå mange bilder uten å få med den gule hageslangen er mer enn jeg skjønner 🙂 🙂 Den er nemlig med på ALLE mine bilder 😉
      Tusen takk for flott innlegg med masse deilige bilder!
      Igrunn så er jeg ganske fornøyd med den lille hagen vår når den blir presentert så flott <3
      Og all den gamle "dritten" kan kom til nytte (det sier Øystein Sunde også 😉 )
      God søndag til deg <3
      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg