Godt nytt år!

Nytt år med nye muligheter! 
Jeg har ikke noen nyttårsforsetter, men jeg har noen tanker om hva jeg skal gjøres annerledes i 2019. Så får vi se da, hva det blir ut av det. Ambisjonene er der i hvert fall!

Fjorårets siste dag i Huset på landet, ble feiret med familie og bordet ble dekket på i spisestuen, som vi alltid gjør på slike dager.

Det ble pyntet med hvitt og grønt og noen kongler…


 

Rent og enkelt…

Forretten var soyamarinert ørret med syltede grønnsaker….

Til hovedrett var det lammeskank med mandelpotetmos og ovnsbakte grønnsaker…

Og til dessert var det creme brulee…

I år har gjestene tilbudt seg å hjelpe til med maten. Svigersønn sto for forretten, min mor og jeg sto for hovedretten, og mamma sto også for desserten. En skikkelig dugnadsmiddag. Det var veldig hyggelig, og absolutt å anbefale!

Og her er gjengen min… ♥ ♥ ♥

Godt nytt år fra oss til deg…

I dag har jeg fri og er hjemme alene. Det er egentlig litt rart, etter så mange dager med selskap og mange mennesker. Julen er over, og huset vårt er snart tomt for julepynt. Solen skinner og det skal nytes. 

Nå skal Maja og jeg ut på tur i skogen, før siste rest av julepynt settes bort.

Men ønske om en fin-fin dag…

 

 

2 kommentarer
    1. Så fint pyntet . Her har jeg vært hjemme med barna idag ( skolen starter ikke før i morgen ) så da er det jobb på meg også. I kveld har jeg baket og fylt opp fryseren.
      Ha en fin kveld.
      Klem Christina

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg