Tilbakeblikk i hagen 2018

På denne tiden for et år siden startet jeg planlegging av hagesysler for 2018. Det gikk ikke slik jeg hadde tenkt. Og det er mange grunner for det.
Først og fremst ble fritiden liten på grunn av jobbsituasjon, så var det varmen, som varte og rakk. Og da var det mer enn nok bare å vanne. Og det ble rett og slett for mye. Jeg hadde ikke mulighet til å vanne flere timer hver eneste dag, så det blir spennende å se hva som klarte seg, og som dukker opp i år. Men i år – da skal det bli andre boller! 🙂

Nå er jeg klar for å starte med hage-planleggingen for 2019.

Så nå blir det mange timer foran meg med å se på bilder både fra vår hage, og andre sine hager.
Vinteren skal brukes godt.

Her er noen bilder fra hageåret 2018…

 

 

2 kommentarer
    1. du hvet det att jeg allerede synes du har den vakreste hagen jeg kan tenke meg,skulle gjerne hatt deg på besøk så jeg fikk hjelp med min hage også hi hi ,koselig å høre fra deg igjen var det også :=) vi kom nettopp hjem fra føden hvor vi har hilst på vårt nyeste barnebarn Mathilde :=) utrolig kjekt og takk for hyggelig komentar på bloggen min

      1. Hei Connie!
        Og gratulerer igjen med den lille prinsessen. Det er stor stas å få barnebarn. <3
        Her har omsider bloggen kommet over på ny platform, og jeg prøver etter beste evne å forstå. Si meg… Jeg fulgte mange blogger, som kom automatisk opp på siden min, de er borte nå. Vet du om det er et sted hvor man finner de igjen?
        Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg