Lengter etter sommer og sol…

Det er snart midten av mars, og enda er det flere måneder igjen til vi kan nyte hage, sol og sommer.
Sjelden tror jeg at jeg har ventet og gledet meg mer til den kommer, enn nå i år.

For noen dager siden var det snøfritt og grønt i hagen, og jeg rakk å få smaken av vår, før snøen lavet ned igjen. Æsj!
Så da må jeg vel bare innrømme at det ikke er klart for hagesysler helt enda.
Men å drømme det er lov…

 

Drømme om en kopp kaffe i lysthuset…

 

 

Drømme om å plukke blomster og pynte bordet med…

 

Drømme om at vi får mange, mange, mange flotte solfylte dager!

 

Ja drømme om slike dager kan jeg.
Og så får jeg bruke tiden til å planlegge og forberede meg. Vi har mange planer om nye prosjekter i år, og bunken med hageblader gjør ventetiden om ikke kortere, mer behagelig.

Gleder meg som en unge til ny sesong.

Ha en fin søndag!

 

4 kommentarer
    1. Åh, for en fantastisk blogg!! Vi har bygd hus i klassisk stil og skal nå lage hage, så nå fant jeg mye inspirasjon<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg