Slik gikk det med blomsterløkene

Hei og takk for sist!

 

Det har jammen meg gått en tid siden det har vært et livstegn fra Huset på landet og liv i bloggen.
Men nå er tiden inne for å samle trådene, og arkiverer årets prosjekter.

Nå er julen snart over, og roen har senket seg. Jobben med å rydde i bilder har startet.

Og nå er det bare en glede! For det har tross alt gått flere måneder uten hagearbeid, og slik er det med meg… I slutten på august er jeg rett og slett lei hage.

Så da har jeg vel fått den pausen jeg trenger.

 

Utfordringen min er nå å få bildene fra mobilen og over til Pc`n, siden de to har bestemt seg for å ikke snakke sammen. Så dette tar tid, kjenner jeg!

Med de første bildene som kom over er der vi slapp i vinter.
Tulipanløkene som ble satt 17. februar…

 

 

Det gikk fint det. Slik så de altså ut den 29. april!

 

Så resultatet ble bra. Så dere som har løker liggende, gi de et forsøk så fort telen har gått.

Vi fikk i hvert fall en fin blomstring, og i høst fikk tulipanene et nytt oppholdssted i bakken.

Så da er det bare å krysse fingrene for at de vil trives der og at ikke rådyrene tar de…

2 kommentarer
    1. Åh, det ser jo bare så deilig ut med løkblomster! Første nyttårsdag i dag og det kan bare ikke gå fort nok til tiden ute begynner igjen <3
      Her er frø bestillt og nå jager jeg etter Georgineknoller. Det er bare å glede seg nå….må bare gjennom to fæle vintermåneder først.
      Veldig hyggelig å se vårtegn 🙂
      Godt Nytt hageår Linemor. Gleder meg til alle hage og plantepratene igjen <3

      Klemmer

      1. Hei Lise.
        Jeg satser på at det ikke blir noe vinter i år. Bare å begynne tenker jeg. 🙂
        Og som du vet, har min bedre halvdel revet lysthuset UTEN tillatelse, så han har nå en jobb foran seg. Fint at det ikke er tele 🙂
        Blir forresten lite frø på meg i år, skal prioritere å ferdigstille en del prosjekter, og da trengs tiden til det.
        FIN søndag til deg.
        Klem Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg