Ute laver snøen ned… Men snart er det vår!

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg liker vinteren eller ikke.

Egentlig så er jeg vel like ustabil som det vinteren er her i Fredrikstad. Snø… Regn… Bart… Snø… Regn… Sol…

Jeg liker vinteren når det er snø, men ikke før vi har måkt så kommer regnet! Og all snøen blir borte igjen. Og dette gjentar seg fra desember til mars. Er det rart en blir lei? Æsj! Sier i hvert fall jeg!

 

Men i dag har jeg hatt en lang prat med venninnen min, og vi har snakket om sommer, planter og deilige varme dager! Så nå fikk jeg lyst til å blogge igjen. Tenke og kjenne på den nydelige tiden som kommer… Ikke bare det. Nå er jeg klar for å tenke over hva jeg har lyst til å gjøre i kommende hage-sesong.

Noe jeg absolutt skal gjøre i år også, er dette…

Så solsikker og kosmos!
Se alle de vakre solsikkene!

Hundrevis av smilende soler!!!

Til glede for oss, og alle som gikk i gjennom gården…

Kosmos i forkant…

Til fryd for øye og en stor glede for meg å plukke blomster til vakre blomsterbuketter…

Bare helt fantastisk, ikke sant!

Så nå er jeg i gang!

Planer skal legges og ting skal forberedes. Og nå kjenner jeg på følelsene… Det er følelsen av sommer og lykke!

Og du da?

Gledes det til vår og sommer?

 

2 kommentarer
    1. Ja, det gjør vi Line <3

      Regner med det var vi som prata…og jeg som sa jeg ikke skulle så mye i år, men det sier jeg alltid 😉
      Ser på gamle bilder og elsker at vi nå faktisk nærmer oss sol som varmer, spirer som gror og grønt gress.
      Sukk….snart Linemor, snart….

      God helg til dere arbeidsmaur❤
      Jeg skal bruke helgen til å se om noe bryter jordoverflaten av det jeg sådde på morgenen idag:)
      Utålmodig sa du….? 😁😂

      Klem

      1. Og jeg som ikke skulle så noen ting i år. Skal ha fullt fokus på nye prosjekter, og har da ikke tid til å vanne timevis hver kveld. Men etter en prat om frø og blomster med deg, sitter jeg langt inni pc`n og frøkataloger. Eremuligdeta??? 😂😂😂
        God helg til dere også, og lykke til med spiringen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg