Gøy på landet!

Psst… Skal jeg fortelle dere en hemmelighet…  :-))

Dere skjønner, her i “Huset på landet” er vi sååå spente om dagen.
For det har seg slik, at eldstejenta skal være med i et tv-program som skal sendes på TV Norge i hele høst!
Og hun har vært så hemmelighetsfull, så vi vet nesten ingenting…

Himmel og hav! Dere kan tro vi er nyskjærrige! Hva får vi se? Hvordan blir hun fremstilt? Hva gjør hun? Og hva sier hun?

Til mandag starter altså “Gøy på landet” og der er vår eldste med. Skrekk og gru…
Programmet handler om 25 jenter/damer som går på en buss, som skal reise til fraflytningstruede kommuner i hele Norge, i håp om å finne kjærligheten der… Tror det blir en blanding av “Jakten på kjærligheten” og “Alt for Norge”.
Programmet skal gå fra mandag til torsdag hver uke, i 11 uker.

Her er et bilde av henne fra en reklame som har blitt vist på TV Norge en god stund.

Og dette blidet fikk vi se i TV Guiden, som kommer for neste uke…

Vi har også fått vite at hun er avbildet i flere ukeblader som kommer ut neste uke.
Er det rart vi er spente? Og stolte!

Jeg tenkte kanskje det var hyggelig for dere å vite dette, for da “kjenner” også dere, en som er med i programmet – mine kjære, gode bloggevenner!

Ønsker dere samtidig alt godt og en deilig helg!





5 kommentarer
    1. Hei
      Så spennende :)Har sett reklame og programet ser artig ut 🙂
      Ha en fortsatt fin dag.
      Mvh.Mokkan

    2. Å da kan jeg skjønne at dere er spente:) Jeg har sett reklame for programmet, og jeg har hvertfal tenkt til å se på det..synes det ser kjempe spennende ut:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg