Et glimt fra Hagemessen 2012

Ny uke – nye muligheter!

Lørdags morgen våknet jeg med magen full av “sommerfugler” – For da skulle nemlig jeg på hagemessen! For aller første gang! 🙂

Glad over at mannen også ville være med – kjørte vi avsted. Det er viktig å kose seg på tur – så jeg fikk kaffe og bolle 🙂

Både sommerfuglene og jeg, hadde mange fine timer på messa.  Mens Jarle da stakkars… Hadde vel ikke så veldig glede av det 🙂 stakkar…
Han hadde nok ikke såå lyst til å være med, men siden jeg veldig, veldig, veldig ville ha ham med – så ble`n med.

Jeg var godt rustet med kamera og klar til å motta masse inspirasjon! (glemte i farta å forandre på kamerainnstillingen, så bildene ble dessverre litt uklare)

Her kommer noen bilder…

Litt redskap hengene til pynt.

Standen til Easy Country Style hadde mange fine ting til utekjøkken.

Og en “løvevask”…

Badekar i hagen kanskje…

Så et besøk på standen til Hageblogger. Dit måtte jeg selvfølgelig!

Hilste på disse herlige bloggedamene som gledelig sto på stand.

Det  ble også tid til en liten halvtime på bloggtreff. Alltid hyggelig å hilsen på andre bloggere!

Denne benken i stein liker jeg VELDIG godt!

Som fersk rosedyrker, melde jeg meg inn i Norges roseforbund… 🙂

Og Jarle venter…

Og venter…

En slik bue hadde ikke vært å forrakte…

Vi jaktet etter noe vi kan sitte på inne i smijernslysthuset vårt, men det var ikke mye å se.

Disse stolene og bordet var vel noe av det som var finest – og de tillhørte en stand som ikke solgte møbler…

Gynge, gynge… Fin den, hadde det ikke vært for at jeg alltid blir uvell av å sitte i stoler som beveger seg…

Et utemiljø med vedranke som bakgrunn.

Et grønnsakshjørne…

Et miljø laget av Hvam  – en skole som har hatt hagemessen som prosjekt. Kjempefint!

Og Jarle – han venter…

Han er nok mer tolmodig enn denne steinhuggeren, tenker jeg…

Så avlsutter jeg innlegget med en skigard. Det synes jeg at er sååå koselig, og kunne gjerne ønsket meg en slik et sted…

Ønsker deg en FIN ny uke!

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Så sant, så sant… Det er nok ikke få ganger jeg må smøre meg med tolmodighet, så det går nok begge veier!

      Men vi hadde en flott tur, både mannen min og jeg 🙂
      klem

    2. Hei!
      Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Gubben og jeg reiser også inn på messe nesten hvert år, og han venter nok litt han også. Kaffe og boller hadde vi i bilen også, og mine sommerfugler var også med. Spennende å se hva som befinner seg der inne.
      Kjempe fine bilder du har tatt. Takk for titten.
      Ha en fin kveld.

    3. du har hatt en fin dag ser eg,masse flotte ideer til hagen her ja.
      Det er så att noen ganger må mannen pent være litt tålmodige,men hvem hvet kanskje det neste gang er du som må være tålmodige:))uansett det viktigaste er att en koser seg sammen på turen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg