“Kos”

NIB utfordrer oss med “kos” som tema denne måneden, og kos – det er vel noe vi alle ønsker på denne tiden av året?

Noe av det jeg liker aller best i tillegg til sofakos – er å innvitere venner og familie til en kveld med god mat og drikke.
Da storkoser jeg meg med å kokkelere og dekke til festbord…

jeg liker å ha bordkort – ikke fordi vi må sitte på bestemte plasser – men fordi jeg synes det er artig med hjemmelagde bordkort!
Disse er laget av naturmaterialer med bilde i stedet for navn…

Så pynte bordet med litt av hva naturen har å by på…

Når jeg så har kost meg i mange timer med å lage istand, toppes det hele med hyggelig selskap av herlige mennesker!
DET ER KOS DET!

Ta gjerne en titt innom NIB sin utfordring – og se mange, mange “kose” bidrag.

Ha en fin-fin kveld!

18 kommentarer

Siste innlegg