Julen er i anmasj…

Hei og god kveld i stuen!

Dagene flyr og 1. advent nærmer seg med stormskritt, og den dagen blir det nok “jul” i mange norske hjem. Også her i “Huset på landet” 🙂

Jeg leter febrilsk etter et snev av julestemining, og i dag tidlig fikk jeg faktisk et bitte-bitte-lite snev av julestemning! For da kom det snø! Men selvfølgelig forsvant den like fort som den kom… Både julesteming og snø – da snøen ble gjort om til regn…

Men uansett julestemning eller ei – her skal det pyntes til helgen – både ute og inne. Og jeg gleder meg!!!

Et lite dykk i bildearkivet hjelper litt på julestemningen…

Jeg liker også å pynte ute – og røde epler synest jeg er ekstra fint til jul…

Mangler snøen da – men julen kommer vel allikevel…

For de som er interessert har “Huset på landet” fått sin egen facebookside, som selvfølgelig heter “Huset på landet“. For de som har lyst til å følge meg der kan de bare søke opp “Huset på landet” eller trykke HER.

Med ønske om masse julestemning og en FIN kveld…

10 kommentarer
    1. fruensvilje: Enig med deg… Når julelysene kommer opp, både ute og inne – da blir det julestemning! Og granbar gjør sitt det også! 🙂 Heldig du som får snø i stedet for regn… Bare å få skuffa unna der man går, så blir det så pent!

    2. litt jul i stua blir det nok her også til helga og her har dei meldt snø:)er ikke tilhenger av snø men nå som vi snart skriver advent da er det greit :)tenker julestemningen kommer med julelys både ute og inne og kanskje en kvast med granbar for duften sin del :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg