Pynt ute

En liten tur innom bloggen før jeg hopper i arbeidstøyet og går ut.

Mannen i huset har nemlig kjøpt pallereoler, og har funnet ut at det er en veldig riktig tid å montere den og rydde i låven på, 1. helg i advent!!!
Vel, så skjønner jeg at vi har ting som ikke får plass inne på låven før vi får ryddet, og at dette ikke kan stå ute når snøen kommer – men det betyr IKKE at jeg liker det!


Men, men… Når jeg først kommer ut, skal jeg også henge opp julenek, for da er jeg snill mot fuglene, og så synes jeg det er så pent. Jeg liker å pynte ute også.
 
På verandan har jeg plassert den gamle kjelken og lagt et skinn på…

 

Et minigrantre, som jeg plukket i jordekanten satte jeg i en gammel sinkbøtte.

Ved inngangspartiet står noen sinkkrukker som jeg fylte opp med kongler og la noen epler på toppen…

Skulle ha bytte ut lyngen med litt grønt også – men det har jeg ikke fått gjort enda… 

Jeg skal forresten også tenne juletrelysene i grantreet, som jeg forøvrig slipper å henge opp, for de tok vi aldri ned i fjor…

Ønsker deg en FIN lørdag, og vær vennlig å ikke kommenter at du har juleverksted, eller koser deg med innesysler i dag… ;-))

10 kommentarer
    1. så koselig det er hos dere nå,kjekt å bli mødt med en slik inngang :)) rydde må nok til innimellom sånn er livet,men så blir det jo så koselig etterpå ikke sant :))
      Innesyslene mine har nok ikke vært av det kosligste slaget,klesvask og støvsuging osv….. men sånn blir det med 2 heimer :))

    2. Ser veldig koselig ut ute hos dere 🙂 Jeg har holdt på med innesysler, men ikke av de hyggelige slaget likevel :p Jeg og mannen har tatt husvask på kjøkkenet i dag. Ryddet alle skap, vasket inni skap, vegger, tak og gulv. Nå blir det bra til jul 🙂 Godt å ha gjort det i ettertid, men ikke så gøy når det står på :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg