Helgen starter rundt bålpanna

Jeg elsker fredager!
Jeg elsker helgen!
Og den beste måten å starte helgen med er å tenne i bålpanna…

SONY DSC

Som regel bruker vi å grille pølser, men i dag skal vi spise litt annet til kvelds, så da har jeg bare laget litt munngodt…

SONY DSC

Vanligvis er bålpanna klar når jeg kommer hjem fra jobb, men i dag måtte min kjære jobbe litt lengre, så da har jeg vært båltenne`rn…

SONY DSC

Og nå er alt klippers og klappers, og jeg sitter og nyter roen og titter inn i flammene og venter på at min mann skal komme hjem…

Med ønske om en FIN helg…

#hage #helg #bålpanne

8 kommentarer
    1. Ser bare helt koselig ut…. Dere er flinke til det! Å kose dere!
      Vi har også vært så heldige og sittet rundt den med god drikke, mat og godt selskap!
      Viktig å nyte livet…
      Forøvrig: Tusen takk for en strålende kveld/natt igår <3
      Klem til dere begge <3

    2. natheless: Ja vi koser oss veldig der ute.
      Pannekaker og suppe er ikke å forakte det heller. Deilig.
      Ha en strålende dag i godværet. Her skal vi i hvert fall ut og nyte solen.
      Klem

    3. fruensvilje: Så lenge været tillater det så gjør vi det i høst/vinter/vårsesongen. Når vi er hjemme da. Det er utrolig deilig å sitte ute, godt kledd og bare nyte roen.
      I blant kommer det også besøk, og da går skravla i ett rundt bålet. Alltid koselig der ute 🙂

    4. Noe så koselig, og litt munngodt det smaker alltid. Som dere hygger dere! Her ble det pannekaker i dag, med tomatsuppe og egg. Nå har jeg gått en skikkelig trimtur i solnedgangen, og det er helg! Kos dere masse! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg