Litt kveldskos

Heisan!

Nå er det jammen fredag igjen, og under en uke igjen til julaften. Her i “Huset på landet” er det sikkert som i de fleste Norske hjem om dagen, travelt opptatt med å bli ferdig til jul.

Som vanlig, har jeg nok en gang måtte kapitulere, og innse at jeg ikke rekker å gjøre alt det jeg hadde tenkt før jul. Og når jeg først gjør det, er det greit. Det blir jo jul uansett!

Det viktigste er jo å kose seg, i denne førjulstiden. Og DET er vi flinke til…

Favoritt-fatet er dekket med forskjellige oster, marmelader og litt spekemat…

Litt kjeks ved siden av…

Og vi har et perfekt kveldsmåltid!

Storrengjøringen har jeg droppet, julegavene er snart i havn, og i morgen skal juletre pyntes. Julekaker har vi vært så heldige å få av min kjære mor, så mitt bidrag på den siden er en ferdig kjøpt kransekake fra matbutikken. Og da får det være med det. Selvfølgelig skal det handles inn litt mat og bordet skal dekkes, før julen virkelig kan komme.

Men det tar vi til uka.

God helg til dere alle! Og jeg håper dere også koser dere i denne førjulstiden.

 #jul #interiør #interior #kjøkken #matogdrikke #spekemat #ost #kos #kveldskos #mat

9 kommentarer
    1. Joda har mat nok ,men må ha både melk og fløte ,frisk frukt og litt ekstra med grønnsaker )) det tar en halv time å kjøre til butikken )og en halv time tilbake igjen

    2. fruensvilje: Tror nok du mat nok i fryser og skap helt til neste jul! :-)) He-he. Men jeg skjønner at det må mer planlegging til når det er langt å dra.Hvor langt må dere kjøre for å komme til butikken? Har skjønt at det er en lang vei.

    3. ja no fikk jammen jeg også lyst på ost med masse godt attåt )) men her blir det taco i kveld.
      Jeg er nok ferdig med det jeg skal til jul,må ha litt mer mat i hus,akkurat det kan være litt hodebry da vi ikke har butikk på bygda,da må det planlegges litt mer )) men vi skal nok ikke svelte i år heller

    4. Godt det er flere enn meg som blåser i alt jeg ikke rakk. Jeg rakk det viktigste pleier jeg å si. Storrengjøringen tar jeg til våren, for da ser jeg hva jeg gjør i skikkelig lys! Dette så lekkert ut. Kos deg masse i kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg