Tid for å pynte ute

Det var den ferieuken.
Rart hvor fort noen fridager går. Så mye jeg skulle rekke og få gjort.
Det ble ikke helt slik jeg hadde tenkt, men noe fikk jeg utført….

I strålende solskinn hadde jeg mange fine timer ute.

Målet var å pynte rekkverket på verandaen med granbar og lys…

Granbaret ble kuttet i passe størrelser og surret fast rundt rekkverket, med ståltråd…

Det blir SÅ fint!

Å tenk! Jammen kom snøen og toppet stemningen…

Får rent julestemning av å se ut jeg…

I en dag…

Så kom regnet, og borte ble både snøen og julestemningen.
Men det er enda en stund til jul, så det er jo håp om at det blir en hvit jul allikevel…

10 kommentarer
    1. Nydelig og så stemningsfullt <3
      Det er jo sånn jeg drømmer om og tenker at "neste" år skal jeg begynne tidlig å få gjort sånne ting...men så går det som det alltid gjør...Altså rekker ingenting av det jeg hadde planlagt.
      Veldig vakkert var det <3
      God helg!
      Klemmer

    2. det ble koselig ja,og veldig fin stemning når snøen la seg :)) hvordan holder granbaren seg til jul da ? skal nok få litt lys i et par tre i hagen jeg også i uka som kommer,gleder meg til det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg