Dagen derpå.

Det som i går virket som en veldig god ide, føles i dag som en mindre god ide.  Jeg har laget en blogg!!!

Minner meg litt om en fest vi var på hos min bror i fjor sommer… Da virket det som en veldig god ide at vi klokken 02.00 startet motorsaga for å ta bort det Syrintreet som vår kjære farmor hadde plantet der i 1942, bare for å få litt bedre utsikt. Dagen etter, forsto vi ikke helt hvordan dette kunne være en SÅ god ide.

Kjenner igjen den følelsen nå, men kan ikke gi opp allerede dag 2!

Så… Nå får stryketøy være stryketøy. Her skal det blogges!

Vi bor på landet. Ganske langt fra andre. Faktisk så må vi kjøre eller gå nesten en km for å komme til hovedveien. Der bussen går kl. 06.30 og 23.30 mandag til fredag. Heia kollektiv transport!
Men vi har valgt å bo her og trives med det. Nå som det er vinter, har vi gått i dvale. Det vil si at alle de nye prosjektene våre får vente til våren. Da går vi ut og blir ute til høsten kommer. Så egentlig, hvis vi tar gjennomsnittet, så er vi vel ute noen timer hver dag.

Det er om sommeren det er fantastisk å bo her. Da kan vi sitte på trappa med en kaffekopp, å se rådyr og elg gå på jordet. Det er idyllisk.

(Jordet ble sprøytet med Harmoni sprøytemiddel, noe dere kan se at fungerte dårlig, men rådyrene koste seg…)

Nå er det vinter, så da får vi heller ta kaffen ved peisen å drømme om sommeren…

Jeg drømmer om et drivhus…
Et sånt med grønn ramme og krusseduller på. Med plass til tomater, slangeagurk, ferskentre og et druetre. Det skal også ha plass til et bord og to stoler, så jeg kan sitte å lese i hagebøkene mine, mens jeg nyter et glass rødvin…
Høres ikke det romantisk ut?

Jarle kaller mitt drømmedrivhus for Kappellet.
Han mener at det er unøddvendig å lage et drivhus, når plantene allikevel dør inne i huset…

Jeg får fortsette å drømme…

Line ♥

3 kommentarer
    1. Hei Tom!
      Tror nok ikke Jarle kommer med noen blogg… Han vil ikke en gang på Facebook…
      Men han er en “skapfacebooker”! Bruker min side… 🙂
      Skal hilse tilbake!
      Klem

    2. Hehe, denne avgjørelsen er ikke noe i likheten med hva dere gjorde i fjor! for dette derimot, var ett godt valg! 🙂 Keep it going!
      Jeg gleder meg til sommeren jeg også ! <3
      - sara <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg