En fantastisk gave

I dag den 2. september har jeg blitt 40 år!
Noen sier det er en barriere å bryte – men jeg er bare lykkelig! ♥♥♥
Jeg har fått gratulasjoner fra fjern og nær! Og i denne sammenheng er også Facebook helt fantastisk.
Gratulasjonene bare ruller inn!!!

Nå har de siste innleggene her på bloggen – dreid seg om min dag – og feiringen som var på lørdag.
Dette blir det siste innlegget som dreier seg om dette – men jeg bare må vise og fortelle dere om den fantastiske gaven jeg fikk av mine foreldre, Jarle og barna!

Jeg fikk masse annet også – og jeg takker så inderlig mye til dere alle kjære…

Men tenk!!!

Jeg fikk den fantastiske Løkendrakten – Min helt egne bunad!!!

Løkendraten er utviklet av Østfold Bondekvinnelag og ble klar i 1949.
Bunaden består av livkjole, skjorte, veske, hodeplagg og cape. Livkjolen er i blått eller svart eller hvit ullstoff med ullgarnsbroderier foran og bak. Stakken er foldelagt og har en bred bord nederst med broderi som på livet.
Skjorten er i hvit lin og har broderte blomstermotiver på krager, bryst, halsåpning og ermelinninene.
Hodeplagg og veske er i samme stoff og har samme dekor som på livkjolen.
Capen er halvlang med nedbrettet eller stående krage. .

Her er bilde av gavekortet jeg fikk på bunaden min.
De har laget et kort med "hode mitt" på bunaden – så jeg kan se så fin jeg blir…. :-))

Er ikke jeg den heldigste i verden???
Det synes i hvertfall jeg!

Rart – men nå går 40-åringen å legger seg…

Klem fra en "gammel" Line ♥

 
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg