Oppussing av barne/ungdomsrom.

Stakkars lita jente som nå har blitt stor…
Hun som nå er tennåring – har fremdeles Ole-Brum-bord på veggen sin.

Nå har huset blitt snart 11 år – og jenta snart 11 år eldre. (uff – som tiden går)
Kan nesten ikke forstå at veslejenta har blitt stor.

Så nå må Ole Brum vike for en ny-motens tennåring.

Vi pusser opp barne/tennåringsrommet!
Bildene som vi viser er etter at deler av rommet er tømt. 

Og nå er vi i full gang med oppussingen!

Male, male, male…

Mer maling…

Nå er tapeten revet ned, og veggene klare for nytt liv…
Sparkling av dykkerthull og kvister… Før det skal pusses og males – pusses og males.

Som dere forstår er kveldene sysselsatt!

Ønsker dere alle en fin-fin kveld.

 

7 kommentarer
    1. Dette blir nok veldig bra, jeg er for at alt som er av furu skal males hvitt 😉 Gleder meg til å se sluttresultatet. Her holder vi også på for fullt, er det ikke uteprosjekter om sommeren så er det oppussing om vinteren… Men så er det gøy å se forskjellen da:) God helg!! KLem Line

    2. He-he… Du er morsom Hanne :-))
      Ja, dere – nå er jenta vår riktig så fornøyd, og jeg skammer meg litt når jeg forstår at Ole-Brum skulle vært borte for leeenge siden…
      Bilder kommer – men enn så lenge går det i pussing, maling og sparkling… Ikke så spennende – Faktisk gørrkjedlig. 🙂
      Klem fra Line

    3. For et morsomt rom, hvor mye lysere det blir når trepanlene blir malt. Lykke til videre, ser fram til å se hvordan det blir når det er ferdig.
      Ha en flott dag.

    4. Ha ha jeg hadde samme bord i “gamlehuset”. Skjønner godt at 11 åringen syntes at det ble litt barnslig. Jenta mi protesterte da hun ble 4 på akkurat den tapetborden:) Lykke til med oppussing.

    5. Det var et flott rom da:)kan tenke meg att det blir kjekt for datteren å få ett voksent rom,rart dette med tenåringer,vi får vel se sluttresultatet også:))
      Lykke til videre i arbeidet

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg