“Gamlebilen” skal selges.

 

Jeg hater egentlig å selge bil.  FOR…:

Når man skal kjøpe seg en bil, og det f.eks. står i vognkortet at bilen er registrert i 97 – sier bilselgeren at det er en 98 modell. Og det er en 98 modell – for den har karosseriet til en 98 modell. “punktum”! Men når jeg skal selge den… Da er det en 97 modell. Hmmm…

Når man skal kjøpe bil, har den en “stor” motor, men når man skal selge er den plutselig liten…

Det jeg mener å si er at bilselgere har de utroligste argumenter når jeg skal kjøpe bil – men når den skal byttes inn igjen… Da snur de seg rundt, og alle “fine” argumenter blir plutselg da dårlige for meg… Er det ikke rart?

Men til det morsomme…
Vi skal nå selge en gammel og god   . 1993 modell, som har gått 240000 km.

Den har vi beholdt i noen år, slik at jentene skulle ha en bil å øvelseskjøre med frem til de selv fikk lappen.
I går kveld satt vi den ut på Finn.no for kr. 5000,- Det er ikke mye – men bilen er heller ikke verdt mye.
Responsen lot ikke vente på seg… Fikk et bud på kr. 3000,- i går kveld…

Og idag fikk jeg denne tekstmeldingen:
“Hei! Jeg er veldig interessert i bilden din. Lurte på om du er villig til å bytte den mot en 32” flatskjermTV som kun har vært brukt til å se 4 filmer på. Hilsen… “

Hi-hi-hi… Fantastisk!!! :-))
For første gang i mitt liv synes jeg det var kjempemorsomt å skulle selge bil! 

Nå har det seg sånn at vi dessverre har TVèr nok her i huset, så det ble nok ikke noen salg denne gang.
Men artig var det!

Så har du noen morsomme tilbud – så fyr løs! For dette var gøy!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg