BEKLAGER – til alle mannlige lesere…

Etter at min “bedre halvdel” leste innlegget mitt, om Mariusgenser til hunden, har jeg fått klar beskjed om at man overhode ikke kaller det mannlige kjønnsorgan for “gullfisken”!

Selv om dette faktisk dreide seg om hunder – har min mann, på vegne av hele det norske herresamfunn – krevd at jeg unnskylder dette på det sterkeste!

Derfor, mine kjære mannlige lesere:

Da jeg i et tidligere innlegg kom til skade av å kalle det mannlige kjønnsorgan for “gullfisken” må jeg herved beklage på det sterkeste…
Les derfor: Men det gjorde ikke noe, for Maja er jo jentehund og trenger ikke plass til “kjøttpølsa”…

Jeg skal selvfølgelig ta dette til etterretning, og heretter lover jeg at jeg  skal bli mer “mandig” i mine beskrivelser.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg