Festen er vel overstått.

Nå er festen vel over og snart er alle spor borte :-))

Vi hadde en fantastisk kveld sammen med venner og familie.

Totalt 25 stk var samlet for å feire undertegnedes 40-års lag noen dager på forskudd…
Det er kanskje ikke riktig å feire dagen før man fyller år – men det er ikke alltid det passer etterpå.

Tenkte å vise noen bilder av forberedelsene…

Vi var så heldige å få låne to kjempefine telt og bord av en god venn.

De var enkle å sette opp – når vi først skjønte hvordan vi skulle gjøre det :-))

Her er taket oppe – nå gjenstår veggene.

Border og stoler settes ut.

Så må det dekkes. Hvite nyinnkjøpte tallerkner fra Ikea, hvite duker og  løpere med rosemønster på.
Lysestaker i fattigmannsølv og Norgesglass med hvite kubbelys og hvite sløyfer rundt, pyntet opp.

Hadde også lys hengende fra taket. Det ble skikkelig fint da mørket kom.

Enkelt med hvite og rosemønstrede servietter.
Bordkort lagde min datter – av sort papp og sølvtusj. Enkelt grått bånd ble knyttet rundt det hele.

Rosa rose – enkelt og dekorativt, uten å stå i veien for de som satt over.

Glass og kaffekopper ble satt ut i hyllene – der hvor Jarles motorsykkelutstyr vanligvis står…
Mye penere dette her, synes nå jeg!

Melkespannet fant veien fra lysthuset til garasjen…

Lysestaken som jeg malte hvit ble satt ut på matbordet.
Jeg fikk dessverre ikke tatt bilder av all den gode maten – bare fruktfatet fikk jeg med…

Vi hadde også satt frem bålpannen og stoler – siden vi planla å kose oss litt rundt bålet utover kvelden!
Men det satte værgudene en stopper for – siden de åpnet alle sluser og sendte både lyn og torden på besøk.
Det kan sies at jeg ble feiret med fyrverkeri fra værgudene! :-))

Her har gjestene begynt å ankomme – og de hygget seg og ble kjent over et
glass Peach Canei med jordbær i.

Været var bra helt til vi satt oss til bordet. Så her står noe av selskapet ute og hygger seg.

Jeg takker alle gjestene, Stine og Tonje –  mine døtre som serverte og ryddet hele kvelden. Jarle og min kjære mor som hjalp til med det meste!
Dere gjorde alle så jeg fikk en uforglemmelig dag!

HJERTELIG TUSEN TAKK!!!  ♥♥♥

Klem fra Line ♥

3 kommentarer
    1. Dette var en super ide og så gjennomført og flott dere fikk det.Nå skjønner jeg hvorfor garasjen såg ut som en hagestue:)
      Du har så fin smak og får det så vakkert rundt deg med din romantiske /landlige stil
      Ønsker deg en fin dag og hjertelig tillykke med 40 års dagen din

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg