Overaskelse i posten

I går fikk jeg en pakkelapp i posten… Spennende!

Og i dag hentet jeg pakken…. Enda mer spennende!

Det er ikke ofte jeg får pakkelapper i postekassen.
For å være ærlig, så er det er nok mest regninger  og reklame, som detter ned der.
Derfor er det ekstra spennende når det kommer en overaskelse!

Etter å ha hentet pakken på postkontoret – for så å klare å styre meg i flere timer – uten å pakke den opp, kom jeg omsider hjem og det hele skulle nytes til det fulle.
Først ble gråpapiret fjernet i rolig tempo.
Så en pappeske…
Og oppi den… der lå denne spennende pakken, med en konvolutt, merket “Line”.

Ihhh… :-)) *glede*

På kortet sto det en liten hyggelig hilsen:

Så hyggelig!
Jeg har vært med på en give-away hos Jorde gård. Det er i bloggen til Anne Margit og Svein. 
De har en så fin blogg, hvor de skriver om alt det hyggelige som skjer på Jorde Gård. Ta en titt innom – det kan annbefales! :-)) 

Vil du se hva pakken inneholdt…

SÅ MYE FINT!  Til og med duken var med! 

Dette vakre skrinet fra Lisbeth Dahl.

Et lekkert hjerte av glassperler.

Og to flotte lysestaker!

Så lekkert alt sammen 🙂

Jeg er så utrolig glad! Tenk å få så mye fint, i en pakke en helt vanlig fredag! Jeg er heldig, jeg!

Så tusen hjertelig takk, Anne Margit! Jeg er så glad!

Så vil en glad og lykkelig Line ønske en super helg til dere alle!

6 kommentarer
    1. Tusen takk for hyggelig kommentarer, alle sammen. Jeg sier det igjen… Det betyr så utrolig mye!
      Jeg blir kjempeglad!!! :-))
      Og tusen takk til deg Marianne, for din koselige kommentar!
      Gode klemmer fra Line

    2. Å så utrolig flott give away!! Heldige deg:-) God helg og takk for nydelig blogg du har å dele med oss. Klem, Marianne

    3. Åååå..guri-lann..dette var vakkert innhold i en pakke!! SÅ heldig du er:)
      Kan tenke meg du ble glad ja.
      Du får kose deg med skogen og motorsaga idag du da Line. Brr..synes det er så kaldt ute idag jeg. Og igår kveld var de topp mot minus 18 grader her!! Nå begynner jeg så smått å lengte mot vår og snøsmelting må jeg innrømme.
      Gleder meg til å bruke hagen. Om ikke annet å sitte på en klappstol inntil husveggen og nyte vårsola! 🙂 Nå er det fortsatt snø langt oppetter husveggen!
      God klem fra Line

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg